Kantoorklachtenregeling FLORENTIUS ADVOCATUUR
Ondanks het feit dat de kwaliteit van de dienstverlening aan U de hoogste prioriteit heeft en er alles aan gedaan wordt om U zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat U niet tevreden bent over een aspect van de dienstverlening. Deze regeling voorziet in zulk een geval.
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
– klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;
– klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;
Artikel 2 toepassingsbereik
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
Artikel 4 informatie bij aanvang dienstverlening
Artikel 5 interne klachtprocedure
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 klachtregistratie
Januari 2022